Суббота, 20.04.2024, 16:01
Вітаю Вас Гость | RSS
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Відділ освіти Васильківської ОТГ

Інклюзивна освіта

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ - ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ - https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya

Індивідуальне навчання в ЗЗСО станом на 18.02.2021на 11.03.2021

Інклюзивне навчання в ЗО станом на 01.01.2021на 01.03.2021

Законодавча база.

-Закон України «Про загальну середню освіту» зі змінами внесеним 06.09.2018 року;

-Про нову нормативно-правову базу з питань організації інклюзивного навчання: Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (зміни внесені 22.11.2018 року)

-Розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 року №964-р «Про перерозподіл видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2018 рік.

-Наказ МОН України, Національної Академії педагогічних наук України від 06.09.2018 році №974/36 о.д. «Про визначення таким, що втратив чинність Наказу Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України від 07.07.2004 р.№569/38

- Лист МОН від 15.01.2019 року №1/9-20 «Щодо розпорядження Кабінету міністрів України від 12.12.2018 року №964-р;

- Лист МОН , від 15.01.2019 №1/9-21 «Щодо розподілу видатків освітньої субвенції на оплату праці педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів»

Лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України від 28.02.2018 року №2.5-4085 стосовно роз’яснень положень ЗУ «Про загальну середню освіту» (зі змінами).

*ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ реалізується у закладі освіти шляхом розробки індивідуального навчального плану, індивідуальної програми розвитку для дітей, які навчаються в інклюзивних класах), адаптації та модифікації освітніх програм.

Порушення інтелектуального розвитку пов’язані із зниженням інтелекту від легкої розумової відсталості до глибокої. Наявність порушень інтелектуального розвитку перешкоджає опануванню учнями необхідних компетентностей відповідно до Державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти». Тому навчання таких осіб перш за все спрямоване на роботу із соціальної адаптації та професійно-трудове навчання.

Посада асистента вчителя вводиться з розрахунку 1 ставка на клас у якому навчаються діти з особливими освітніми потребами (не більше 3 інклюзивних учнів). Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 року №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти зі змінами;

-корекційно-розвиткова складова у ЗЗСО;

-проведення занять штатним працівником закладу (Наказ МОН від 06.12.2010 року №1205 «Про затвердження типових штатних нормативів ЗЗСО зі змінами);

-проведення занять додатково залученими фахівцями, з якими укладаються цивільно-правові договори (постанова КМУ від 14.02.2017 року №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвеції з державного бюджету місцевим бюджетам та надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами зі змінами;

-проведення занять фахівцями на базі ІРЦ (постанова КМУ від 12.07.2017 року №545 «Про затвердження положення про ІРЦ»).

Доплата в граничному розмірі 20% встановлююється для педпрацівників та помічників вихователів, які працюють в інклюзивних класах чи групах (тільки за години роботи у цих класах (групах). Постанова КМУ від 25.08.2004 року №1096 «Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності зі змінами. ДО 20%.

Індивідуальна програма розвитку розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків учня або його законних представників, затверджується керівником ЗНЗ і підписується батьками, або законними представниками та переглядається двічі на рік у разі потреби частіше (з метою її коригування). Постанова КМУ від 15.08.2011 року №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у ЗНЗ зі змінами».

Придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, які дають змогу дитині опанувати навчальну програму здійснювати виключно згідно з індивідуальною програмою розвитку, підписаною батьками, або законними представниками дитини.

Постанова КМУ від 14.02.2017 р. №88 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» зі змінами

Створення інклюзивного класу можливо за заявою батьків відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 року №367 «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти. За півроку батьки звертаються до директора ЗЗСО з заявою на інклюзивну форму навчання. При формуванню контингенту, мережі, звіту ЗНЗ 1 закладаються кошти на інклюзивну форму навчання.